Продавець Yoos - Інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
580 відгуків
promo_banner
+380 (67) 560-56-83
+380 (99) 631-81-43
+380 (63) 500-90-83
вул. Тимірязєвська 11, Київ, Україна
Інтернет магазин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ГАРАНТІЇ: Кожен товар проходить три етапи перевірки: 1. Перевірка заводом-виготовлювачем на справність, характеристики, брак. 2. Перевірка нашим магазином при отриманні, і безпосередньо перед відправкою. 3. Перевірка Вами, при отриманні товару в компанії перевізника. 4. Гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від категорії товару. Ми гарантуємо, що ви отримаєте справний товар! Перевірка товару на пошті клієнтом: Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари - перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані або він вам не підходить, з яких-небудь причин, або зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг - відмовляйтеся від нього прямо на пошті і в письмовому вигляді заявите перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ - це ваше право! Перевізник відповідає за збереження вантажу і страхує його. Покупцям, які не виконали цю умову буде відмовлено в обміні товару або повернення грошових коштів через відсутність провини і непричетність магазину до пошкодження товару і порушення цілісності його упаковки. Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або Скласти АКТ прямо в поштовому відділенні, якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована відповідно до його замовленням. Повернення грошей клієнту: Стаття 9. П3 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів. (Тобто після отримання товару від вас, ми його перевіримо і повернемо гроші зручним для вас способом).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner