664 відгуків
+380 (63) 500-90-83
Інтернет магазин

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення грошей клієнту при відмові на пошті або поверненню товару: Стаття 9. п.3 При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів. (Тобто після отримання товару від вас, ми його перевіримо і повернемо кошти зручним для вас способом). Гарантія: Кожен товар проходить три етапи перевірки: 1. Перевірка заводом-виготовлювачем на справність, характеристики, брак. 2. Перевірка нашим магазином при отриманні, і безпосередньо перед відправкою. 3. Перевірка Вами, при отриманні товару в компанії перевізника. 4. Гарантія від 14 днів до 12 місяців, в залежності від категорії товару. Ми гарантуємо, що ви отримаєте справний товар! Перевірка товару на пошті клієнтом: Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари - перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті, при отриманні. У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані або він вам не підходить, з яких-небудь причин, або зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг - відмовляйтеся від нього прямо на пошті і в письмовому вигляді заявите перевізнику причину такої відмови, складайте АКТ - це ваше право! Перевізник відповідає за збереження вантажу і страхує його. Покупцям, які не виконали цю умову буде відмовлено в обміні товару або повернення грошових коштів через відсутність провини і непричетність магазину до пошкодження товару і порушення цілісності його упаковки. Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від посилки або Скласти АКТ прямо в поштовому відділенні, якщо виявить, що його посилка не повністю укомплектована відповідно до його замовленням.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner